Carolee, Barbara and Gunvor
2015’ten 2017’ye Lynne, hayatları boyunca hareket eden resimlerle sarmalanmış üç çok yönlü sanatçı; Carolee Schneemann, Barbara Hammer ve Gunvor Nelson’u ziyaret etti.