Tanner ve Toby, aile çiftliklerini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalınca bölgedeki küçük bankaları soymaya girişir. Hep az miktar para çaldıklarından paçayı kurtarmayı başarırlar. Ta ki emekli olmaya hazırlanan korucu Marcus duruma el atana kadar.