Cosa sarà
Bruno, bir sonraki projesini hazırlamakta zorlanan başarısız bir yönetmendir. Ayrıca boşandığı eşinden iki çocuğu vardır. Bir gün lösemi olduğunu ve ilik nakli yapılması gerektiğini öğrenir. Böylece beklenmedik bir yeniden doğuş yolculuğuna çıkar.