Criminal Lovers
Fransa’nın taşra kasabalarından birinde bir gün Alice, genç ve kolay kandırılabilir erkek arkadaşı Luc’u gösterişçi sınıf arkadaşı Said’i öldürmesi konusunda ikna eder. Korkunç planı uygularlar. Kaçtıktan sonra hayal ettikleri suçlu hayatı yerine kaosla karşılaşırlar.