90’lı yıllar, Belarus. Evalina, house müzik tutkusunun peşine düşerek Chicago’ya taşınmanın hayalini kurmaktadır. Ne yazık ki ABD vizesi almak oldukça zordur. Ülkeyi terk etmeye kararlı genç kadın, karaborsadan sahte bir istihdam doğrulama belgesi alarak riske girer.
Belaruslu yönetmen Darya Zhuk’un coşkulu ve üslupçu ilk filmi 90’lar nostaljisi yerine, sempati duygusu, alaycı mizahı ve içten şefkatiyle öne çıkıyor. Her yönüyle başarılı filmde, genç bir kadının hayatını değiştirme arzusunu harika bir şekilde aktaran Alina Nasibullina da aynı övgüyü hak ediyor.