Das fliegende Klassenzimmer
Erich Kästner’in romanından uyarlanmış film bir zamanlar sürekli dışlanan bir çocuğun yeni yatılı okulda arkadaşlar bulup birleşerek, komşu okuldan bir grup öğrenciyle hararetli bir rekabetini konu edinir.