Dear Prudence
Annesini birkaç gün önce kaybeden 17 yaşındaki Prudence evde tek başına kalınca asi okul arkadaşı Marilyne ile takılmaya başlar. Marilyne aracılığıyla motorcuların arasına giren Prudence, büyük bir heyecanla ortama uyum sağlamaya çalışır.