Dear Son
Tunus’ta bir forklift operatörü olarak çalışan Riadh, işinden emekli olmak üzeredir. Karısı Nazlı’yla birlikte tek dertleri, lise sınavları için hazırlanırken sürekli migren atakları geçiren oğulları Sami’dir. Tam her şey yoluna girmiş gibi gözüktüğünde, Sami ortadan kaybolur.
Mohammad Ben Attia’nın ikinci uzun metrajının yapımcıları, Avrupa sinemasının ustaları Dardenne Kardeşler. Mohamed Dhrif’in başroldeki performansıyla dikkat çeken Dear Son, bir ailenin yaşadığı kaybı şefkatle portrelerken, Tunus sineması için de yeni bir ustanın ayak seslerini işitmemizi sağlıyor.