Détruisez-vous
Détruisez-vous sinemanın kurallarını altüst eden bir “ilkel” film. Zanzibar grubunun ilk çalışması olan (ve harekete isim verilmesinden önce çekilen) film, sinemanın ticari yapım zincirine ve kurallarına meydan okumayı amaçlıyor.