Dheepan
Çatışmalarla kırılmış Sri Lanka’dan yanında bir kadın ve çocukla kaçan bir gerilla, Paris’teki bir gettoya yerleşir. Burada bir aile rolüne girerek, Fransa’ya sığınmaya çalışsalar da, şiddet bu yeni evlerinde de etraflarını sarar.
Jacques Audiard’ın Altın Palmiye ödüllü filmi, siyasi nedenlerle sürgüne gidenlerin sığındıkları yeni ülkede karşılaştıkları acıları anlatıyor. Audiard, artık imzasına dönüşen o gerçekçi, yaşamı tüm zorluklarıyla resmeden üslubuyla, Paris’teki bir gettoda aşkı ve umudu arıyor.