Diary for My Children
Mészáros’un kendi yaşamının çalkantılarla dolu bir döneminden esinlenerek çektiği dörtlemesinin ilk filmi, hayli çetrefil bir ulusal tarihin izlerini taşıyor. Mészáros’un tatlı acı anılarla bezeli bu alabildiğine kişisel filmi, Cannes’da Jüri Büyük Ödülü’nü kazanmıştı.