Djon África
25 yaşındaki Portekizli Rastafarianist Djon África, bir şans buluşması için köklerinin olduğu Cape Verde yolundadır. Sonunda hiç tanımadığı maceracı babasını bulmak konusunda umutludur. Ancak hayatta işler planlandığı gibi gitmez. Özellikle Djon’un bu hoş kimlik arayışında.