Down Terrace
Karl, babasının felsefi nutuklarından bıkmıştır, Bill ise Karl’ın ailesine duyduğu bağlılığın eski sevgilisi yüzünden bozulduğunu düşünmektedir. Ufak bir mafya ailesini yöneten bu adamların bir de hapsi boylamalarına sebep olabilecek köstebeği tespit etmeleri gerekmektedir.