East of War
Ruth Beckermann kamerasını ‘War of Annihilation: Crimes of the Wehrmacht 1941 to 1944’ sergisinin olduğu beyaz fayanslı sergi alanının içinde kuruyor ve çoğu Wehrmacht’ın içinde yer almış ziyaretçileri gözlemliyor.