El Amparo
Venezuela’da askerlerin ve özel kuvvetler polisinin gerilla işçisi olduğu iddia edilen 14 balıkçıyı öldürdüğü 1988 yılında yaşanan El Amparo Massacre isimli gerçek bir olaya dayanıyor.