El sicario: Room 164
In room 164 of a grubby hotel near the Mexican-American border, a man with a black cloth over his head starts talking about the life he has lived. He provides full details on his 20 years of work for a Mexican drugs baron, shading light on how thoroughly corrupt the local authorities are.
One of the most terrifying films you’ll ever see, and yet you can’t look away. This dark, electrifying documentary reveals a side to Mexican drug trafficking that is rarely, if ever, exposed. A fascinating psychological portrait of a criminal showing the undulating impact of crime through society.