Elsa la rose
İki ünlü yazara, Louis Aragon ve Elsa Triolet’ye ait şiirler, bu ünlü çiftin hayatını anlatan imgeler. Elsa’nın gençlik yıllarının Aragon’un hatırladığı şekliyle anlatılmış hali.