Erase and Forget
Bo Gritz, Amerika’nın en fazla süslenmiş Vietnam gazilerinden biridir ve gerçek hayatta Rambo’nun ardındaki ilham kaynağıdır. Etkileyici görsel malzemelerle 10 yıl boyunca hazırlanmış olan Zimmerman’ın Bo portresi, modern Amerikan toplumunun çelişkiler ve baş döndüren karmaşalarını somutlaştırıyor.