Especially on Sunday
Four tales of love play out along the Adriatic coast. An old grouch is pursued by a stray dog. A lonely widow spies on her newlywed son and daughter-in-law. A man wanders in the summer. Meanwhile, a German tourist tries to seduce a younger nurse.
Love comes in no fewer than four shapes and sizes in this charming assortment of summertime stories. Penned by Tonino Guerra, a talented screenwriter who often collaborated with Michelangelo Antonioni and Theo Angelopoulos, the quartet also stars one of our favorite actors, Bruno Ganz!