Evilness
Taşralı yaşlı bir adam, bir yaşam öyküsünü 12 şarkıyla anlattığı, yitirilmiş bir aşka ve parçalanmış bir aileye dair film çekmek ister. Ama dünyanın en iyi senaryosuna sahip olsa da işi kolay olmayacaktır. Oyuncu ücretleri epey yüksektir ve Mexico Cityliler kesenin ağzını açmaya çekinmektedir.