1920’lerin Marsilyası. Genç Marius, taşradaki sıkıcı yaşamını terk edip dünyayı keşfetmek ister. Fanny, ona olan aşkını ilan edince Marcus aşk ve denizde macera dolu bir yaşam arasında seçim yapmak zorunda kalır. Film, önce Marcel Pagnol’un romanından uyarlanmış Broadway müzikaline dayanıyor.