Faraway Roots
Bir ağacı bulma serüveni için Mauritania’ya yola çıkan bir fotoğrafçının sevgilisine yazdığı mektuplardaki yolculuklarının yansımaları ve raporlaması dış ses şeklinde okunuyor. Arayışı sırasında röportaj yaptığı yerliler onunla ruhani inanışlarını paylaşıyor ve arayışının anlamını yorumluyorlar.