Meksika’nın Oaxaca kıyısında bahsedilen şekil değiştirenler, telepati ve şeytanla iş birliği hikayeleri Amerikalıların sömürgeleştirmesiyle tarihe karışır. Görünürde yapımı bitmeyen bir bina ile doğayı kontrol etmeye çalışan Faust efsanesinden karakterler bölgedeki sakinlerle iç içe geçerler.