Felix and Meira
Montreal Ortodoks Yahudi Cemaatinden genç, evli bir kadın inancının boğuculuğundan kaçarak, araları bozuk babasının ölümünün yasını tutmakta olan genç bir adamla başladığı ilişki sayesinde özgürlüğü bulur.