Fifi Howls from Happiness
Sıkıntılı bir İranlı ressamın samimi kariyer retrospektifi olan bu hassas ve hüzünlü belgesel, inzivaya çekilmiş bir adamın (İranlı Picasso) yaşadığı hayat ve ürettiği iş üzerine derinlemesine düşünmesini sağlıyor. Tartışmalı, büyüleyiciliğini hiç kaybetmeyen bir figür üzerine alışılmadık bir film.