Flores
Azores’in tüm nüfusu bu adalarda yetişen ortanca otu adı verilen çiçekten yayılan, kontrol edilemeyen bir salgın hastalık nedeniyle tahliye edilmeye zorlanmıştır. Bu güzel manzaranın içinde iki genç asker, ikamet edenlerin terk etmeye zorlanma ve direniş hikayeleri konusunda bize rehberlik ediyor.