FRAGMENT 53
Joshua Oppenheimer’ın Sessizliğin Bakışı filmini anımsatan birinci şahıs belgeseli, insanın savaşa yatkınlığına dair temel soruları görsel düzleme taşıyor. Büyük beğeni toplayan film, Liberya’da hâlâ devam etmekte olan kanlı çatışmalara dair karanlık ve büyüleyici bir soruşturma biteliğinde.