Frightmare
Korku filmleri yıldızı Conrad Radzoff’un ölümünün ardından, bir grup öğrenci aktörün cesedini çalar ve en korkunç filmlerini çektiği eve götürür. Gece ilerledikçe Conrad’ın intikam dolu ruhu her birini teker teker ele geçirecek ve gerçek dehşetin ne olduğunu öğrenmeleri uzun sürmeyecektir.
Amerikan korku sineması kendini yansıtan filmler ortaya koymadan çok önce, şen şakrak ve post-modern Geri Dönen Ölü vardı. Filmde Ferdinand Mayne, Bela Lugosi tarzı bir figürü canlandırıyor. Bir yıldız ve hayran kitlesi arasındaki bu ters giden kovalamaca, önemli bir erken dönem “slasher” örneği.