Frozen River
Kocası tarafından terk edilen Ray, başını sokacak bir ev bulmak için yüklü bir paraya ihtiyaç duyar. Kanada sınırından ABD’ye kaçak yollarla göçmenleri taşıyarak, kısa yoldan parayı bulacağını düşünür. Onun gibi tek başına yaşayan Lila ile birlikte beklenmedik bir ikili olurlar.