Gainsbourg
1940’ların işgal altındaki Paris’inde büyüyen Lucien Ginsburg’in, şair, besteci ve dünyaca ünlü şarkıcı Serge Gainsbourg’e dönüşmesinin hikayesi. Film sanatçının tüm kariyerini kapsarken, Fransız kültüründe bir ikon olmasını sağlayan gelişimini, müziğini ve işinde çığır açan biri olmasını anlatıyor.