Goldie
Goldie bir yıldız – henüz tam anlamıyla değil belki ama en azından küçük kız kardeşleri Sherrie ile Supreme’in gözünde öyle. Dünya da zaten bu gerçeği fark etmek üzere. Gözlerini ayıramadığı o altın rengi kürk mantoyu satın alır almaz bir hip-hop klibinde dansçı olarak çıkış yapması an meselesi.