Halfway There
Samuel bir iş gezisi için 30 yıl önce, kolejden beri hiç dönmediği, doğduğu kasabaya geri gelir. Önemli bir toplantıya giderken genç birinin kullandığı bir araba tarafından kendisine çarpılır. Bu zararsız bir kazadır ve Samuel bir parkta biraz dinlenmeye karar verir.