2013’te Çad’ın eski diktatörü Hissène Habré’nin Senegal’de tutuklanması, iktidarından sağ çıkanlar için uzun bir mücadelenin sonu anlamına geliyordu. Mahamat Saleh, rejimin kurbanları için kurulan derneğin sözcüsüyle birlikte trajediden kurtulan insanlarla buluşuyor.
Çad sinemasının önde gelen ismi Mahamat-Saleh Haroun’un dağınık ama bir o kadar da yürek burkan belgeseli, ülkesinde yaşanan toplumsal travmanın peşine düşüyor. Kurbanların kamera önündeki tanıklıkları filmin temelini oluşturuyor ve acılı bireysel deneyimlerin duygusal ağırlığını yansıtıyorlar.