History of Fear
Lucrecia Martel’in insancıl kaygılara ilgisini miras alan Benjamin Naishtat, adım attığı bu uğursuz bölgede, paranoyanın ve burjuva kaygısının tüyler ürperten bir tasvirini ortaya koyuyor. Bu çarpıcı ilk film, 2014’te Berlinale Ana Yarışma’da gösterim şansı elde etmişti.