I Don't Belong Anywhere: The Cinema of Chantal Akerman
Belçikalı film yapımcısının sayısı 40’ın üzerindeki filmlerinden bazılarını inceliyor ve Brüksel’den Tel Aviv’e, Paris’ten New York’a kadar yolculuk yaptığı yerlerin haritasını çiziyor.