Fatima, her gün onlarca kadının sosyalleşmesini sağlayan bir Türk Hamamı’nın işletmeciliğini yapmaktadır. Bu kadınlar, geleneksel göbek taşının etrafında sigara içer, dertleşir; aşk, din, politika tartışır… Fakat hamamın dışında yaşanan karmaşadan da habersiz değillerdir.