40’lı yaşlarına gelmiş, iki çocuk sahibi bir anne olan Astrid, kocasının ölümünün ardından dengesini bulmakta zorlanır. Bisiklet satın almak ya da bir sanat eseriyle ilişki kurmak gibi sıradan gözüken eylemler bile ona beklenmedik şekilde zor gelmeye başlar.