Beklenmedik bir yol filmine dönüşen gençlik draması I Won’t Come Back, göz alıcı manzaralarıyla Rusya, Kazakistan ve Beyaz Rusya’da geçen bir dostluk hikayesi. Anya rolündeki çarpıcı performansıyla Polina Pushkaruk, gelecek vadeden bir oyuncuyu olduğunu kanıtlıyor.