In Like Flynn
Ünlü bir oyuncu olmadan önce kumarbaz, sokak dövüşçüsü, kadın avcısı ve altın arayıcısı olarak tanınan Errol Flynn’in hayatını konu alan film, ünlü oyuncunun geçmişte dört kişi ile servet avcılığı için Papua Yeni Gine ormanlarına gitmelerine ve orada yaşadıkları maceralara odaklanıyor.