Informe General II. El nuevo rapto de europa
İlk Informe General filmi, baskıcı bir rejimden demokrasiye geçiş sürecine odaklanıyordu. Portebella 40 yılın ardından Avrupa’da yaşanan krizle ilgili amansız ve son derece gerekli bir devam filmine imza atıyor. İspanya’nın çalkantılı gündemine dair kaçırılmaması gereken bir film.