Savaş sonrası Japonya’sının modernizasyon çağınca yüzüstü bırakılmış Ushimado hızla yaşlanıyor ve çöküyor. Zengin, antik bir kültür ve düğüm olmuş bir topluluk yok oluşun eşiğinde. Belgesel potansiyel olarak kasabanın alaca karanlık günlerini ve rüya gibi Inland Denizi’nin insanlarını gösteriyor.