Mehran Tamadon (Bassidji) bu oldukça canlı, kışkırtıcı belgeselde dört mollayı inançlarını ve kendi ateizm görüşünü tartışmak üzere evine davet ediyor. Film iki günde geçse de yapımı 12 yıl sürmüş. Bir arada yaşamak ve laik toplum üzerine tarafsız ve hatta dinlendirici bir münazara.