Isabella Morra
Adriana adında günümüzde yaşayan küçük bir kızın vahşi masalları ve 16. yüzyılda kardeşleri tarafından ihanetle suçlanan Isabella’nın şiirleri arasında nasıl bir bağ var? Adriana hikaye anlatırken, Camille somurtuyor. Océane ise oyuncak bebeğinin bitmek bilmeyen konuşmasını yapması için uğraşıyor.