Joy of Man's Desiring
Envaiçeşit işyerinin enerjisini ve rutinlerini gözler önüne seren belgesel, bir işçiden diğerine, bir makineden ötekine ellerin, yüzlerin, molaların ve emeğin izini sürüyor. İnsanlar ile çalışma ihtiyaçları arasında absürtist ve soyut sohbetler başlatmak mümkün gibi görünüyor.
Adını, filmdeki bazı fabrika sahnelerinde de çalan bir Bach eserinden alan Joy of Man’s Desiring, endüstriyel süreçlerde gizli güzelliği arıyor. Makinelerin büyüleyici ritmi, işçilerin hayatlarından kesitlerle iç içe geçerken, emekle kurduğumuz ilişki gözler önüne seriliyor.