Tiyatrocu Alix, Calais’de sahnelenen oyunları arasında Paris’e küçük bir kaçamak yapar. Yolda gizemli bir yabancıyla (Gabriel Byrne) tanışır ve kısacık bir ikindi vakti boyunca geleceğinin bambaşka bir şekilde olduğunu hayal eder.