Keteke
1980’ler, Gana. Atswei ve Boi çifti, ilk çocuklarını kucaklarına alma hayaliyle doğumun gerçekleşeceği memleketleri Akete’ye giderken haftada bir kez sefer yapan treni kaçırır. Bavullarıyla ortada kalan ve başka ulaşım yöntemlerinin peşine düşen Atswei ve Boi’un zamana karşı yarışı başlar.