King of Belgians
Eve adında görevleri elinden alınmış bir prenses, hizmetkârları Yves ve Anna ile birlikte harap olmuş bir dünyada hayatta kalmaya çalışır. Renkli kişiliklere sahip yardımcıları ona absürt, şiirsel ve şiddet dolu gösteriler hazırlar.
Le Fresnoy sanat merkezi tarafından yürütülen çalışma sonucu ortaya çıkan bu sürreal kısa filmde, yönetmen Pierre Mazingarbe, Belçika kraliyet ailesine hiciv dolu, rüyaların gerçeklikle iç içe geçtiği oyunbaz bir bakış atıyor.