Altı bölümden oluşan Communists; İsviçre’den İtalya’ya, oradan Mısır’a yer değiştirerek Straub-Huillet filmografisinden çeşitli sahneleri 20’inci yüzyıl boyunca direnen bir hikayeyi çizmek için yeniden canlandırıyor.