Mati’nin hayatı lisede kurdukları bisiklet çetesinden en iyi arkadaşı Sebastian ona aşkını ilan edince tepetaklak olur. Tam da bu sırada çete tarafından alaya alınan, yaşça büyük bir kıza gittikçe büyüyen bir ilgi hissetmeye başlamıştır oysa ki.