Takara, la nuit où j'ai nagé
Büyük çocuk filmleri panteonuna katılan Manivel ve Igarashi’nin Japonya’ya özgü minyatürleri; zaman ve mekanın algısıyla oynayan, bizi altı yaşındaki bir çocuğun ayakkabılarının içine koyan (kar botları!) yatıştırıcı yumuşak (ve komik!) maceralı bir masal. Sözlere olmadan kendi başınalığa bir övgü.